Sabtu, 31 Januari 2009

BERGANTI SUDAH KASIHMU PADAKU

Bukannya aku tidak pedulikanmu
Sebab kasih, ku takut ditahu
Kalau kau dan aku, janji tetap bersatu
Hanya tuhan, yang maha tahu

Biarlah, kalau bukan jodohku
Sakit lagi untukku fikirkanmu
Jika kita berdua
Hanya takdir tentukan
Biarlah, hanya bersabarkan

Percayalah kasih, pada diriku
Tidak juga aku lupakanmu
Hanya kau kasih, di dalam hatiku
Hidup kematiku akan bersamamu

Sesakit, terhiris sembilu
Sakit lagi ku terkenangkanmu
Jika dah diam membisu
Tetap dah menduakanku
Berganti, sudah kasihmu padaku


Percayalah kasih, pada diriku
Tidak juga aku lupakanmu
Hanya kau kasih, di dalam hatiku
Hidup kematiku akan bersamamu

Siang malam
Aku terkenangkanmu
Sebab kasih cintaku terlalu padamu
Jika kau tak didepanku
Menangis dalam hatiku
Hanya tuhan, yang maha tahu

Sesakit, terhiris sembilu
Sakit lagi terkenangkanmu
Jika dah diam membisu
Tetap dah menduakanku
Berganti sudah, kasihmu padaku

Percayalah kasih, pada diriku
Tidak juga aku lupakanmu
Hanya kau kasih, di dalam hatiku
Hidup kematiku akan bersamamu
Berganti, sudah kasihmu padaku

Tiada ulasan:

MYGBIT Fasiliti Mining Ethereum Terbesar

  MYGBIT telah bermula pada penghujung 2015 oleh pengasasnya yang bernama Cengiz Isbilir. Sudah tentu terdapat perbahasan mengenai sama ada ...