Sabtu, 31 Januari 2009

HANYA JIWA TERTAHAN

Fikiranku resah
Bila cinta tiada
Kukuh kasih mesra
Untuk kami berdua
Sukarnya berpisah

Sakit ku tahankan
Bila cinta terpendam
Kerana kekayaan
Tiada yang dipandang
Hanya jiwa tertahan

Engkau gadis idaman
Sebab itu aku bermati-matian
Hanya kamu yang tersayang
Sedangkan aku dipermainkan

Engkau gadis idaman
Sebab itu aku bermati-matian
Hanya kamu yang tersayang
Sedangkan aku dipermainkan

Andainya aku tahu
Aku tak pedulikanmu
Bukan salah dariku
Dari orang tuamu
Tak sudi menerimaku

Sakit ku tahankan
Bila cinta terpendam
Kerana kekayaan
Tiada yang dipandang
Bisikan jiwa tertahan

Engkau gadis idaman
Sebab itu aku bermati-matian
Hanya kamu yang tersayang
Biar aku dipermainkan

Tiada ulasan:

MYGBIT Fasiliti Mining Ethereum Terbesar

  MYGBIT telah bermula pada penghujung 2015 oleh pengasasnya yang bernama Cengiz Isbilir. Sudah tentu terdapat perbahasan mengenai sama ada ...