Sabtu, 31 Januari 2009

TIADA SESALKU

Ku cerita sayang, bercucuran
Air mata kerinduan
Sakit sayangnya bicara perpisahan
Kau singkirkan aku dalam keharuan
Kalau itu mahumu tiada penyesalan

Sejak dahulu kita berdua
Selalu satu hati
Kenapa baru sekarang aku ditinggalkan
Kau patut mengerti seksanya pabila ditinggalkan

Jangan lagi seksa hatiku sudah cukup terluka
Biarlah aku bersahabat dengan hati terseksa
Mengapa sayang harus aku ditinggalkan
Mengapa tiada maaf darimu

Jangan seksa hatiku lagi sudah cukup terluka
Biarlah aku bersahabat dengan hati terseksa
Mengapa sayang harus aku ditinggalkan
Mengapa tiada maaf darimu

Dunia ini kurasakan gelap
Siang malamku tiada menentu
Aku menangis sayang keseorangan
Kamu terlalu keriangan
Cuma satu pintaku padamu kasihkuBiarkan aku terus dapat merindukanmu

Tiada ulasan:

MYGBIT Fasiliti Mining Ethereum Terbesar

  MYGBIT telah bermula pada penghujung 2015 oleh pengasasnya yang bernama Cengiz Isbilir. Sudah tentu terdapat perbahasan mengenai sama ada ...